CONSILIUL JUDETEAN CONSTANTA

H O T A R A R E A  nr. 49

privind atribuirea contractelor de achizitii publice si constituirea comisiilor de evaluare

 

Consiliul Judetean Constanta intrunit in sedinta din data de 19 martie 2003,

Avand in vedere:

·         Expunerea de motive a Presedintelui Consiliului Judetean Constanta;

·         Raportul Directiei Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Tehnic-Investitii;

·         Raportul Directiei buget-finante si coordonarea institutiilor de cultura de interes judetean;

·         Avizul Comisiei de organizare si dezvoltare, realizare lucrari publice, protectia mediului inconjurator, conservarea monumentelor istorice si de arhitectura;

In baza art.9 si art.51 din Legea nr.212/2002 pentru aprobarea O.U.G. nr.60/2001 si art.11, art.12 si art.20 din H.G. nr.461/2001;

In temeiul art.104, alin.2 si art.109 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala,

H O T A R A S T E :

Art.1 – Se aproba atribuirea contractului de achizitie publica de servicii „Consultanta Sisitem Informatic Integrat al judetului” prin procedura licitatie deschisa, atribuirea contractului de achizitie publica de produse „Tehnica de calcul” prin procedura cerere de oferte si constituirea comisiei de evaluare a ofertelor, in urmatoarea componenta:

Presedinte:       Laurentiu Marin – consilier judetean

Membrii:           Sevil Sumanariu – sef birou informatica

                        Daniel Serban – consilier judetean

                        Mihaela Lungu – sef biru licitatii

                        Stefan Parcalabu – sef birou juridic

Art.2 – Se aproba atribuirea contractului de achizitie publica de servicii – Studiu de fezabilitate  „Centru regional de studii si prezentare a habitatului maritimo-dunarean” prin procedura cerere de oferte si constituirea comisiei de evaluare a ofertelor, in urmatoarea componenta:

Presedinte:       Radu Comanici – vicepresedinte C.J.C.

Membrii:           George Vilcu – director DUATTI

                        Carnic Manuchian – consilier judetean

                        Mihaela Lungu – sef Birou licitatii

                        Elena Stefanica – consilier juridic, Biroul juridic contencios

Art.3 – Se aproba atribuirea contractului de achizitie publica de servicii „Fisa cadastrala drumuri judetene” prin procedura licitatie deschisa, atribuirea contractului de achizitie publica de servicii „Fisa cadastrala terenuri aferente Statiilor de Reglare sector a gazului metan nr.1-8” prin procedura cerere de oferte si constituirea comisiei de evaluare a ofertelor, in urmatoarea componenta:

Presedinte:       George Vilcu – director DUATTI

Membrii:           Petrica Munteanu – consilier judetean               

                        Zoita Creta – reprezentant OJCGC

                        Florica Ceara – consilier birou licitatii

                        Vasile Lupei – consilier birou AITR

Art.4 – Se aproba atribuirea contractului de achizitie publica de servicii „Alimentare cu energie electrica Centrul Militar Judetean Constanta” prin procedura cerere de oferte si constituirea comisiei de evaluare a ofertelor, in urmatoarea componenta:

Presedinte:       George Vilcu – director DUATTI

Membrii:           Marin Seceleanu – consilier judetean                

                        Getuta Tanasa – inspector specialitate serviciul investitii

                        Anca Bratulescu – consilier serviciul investitii

                        Florica Ceara – consilier birou licitatii

Art.5 – Se aproba constituirea comisiei de negociere cu o singura sursa, in conformitate cu Hotararea C.J.C. nr.32/06.02.2002, privind executia lucrarilor de intretinere, reparatii si modernizari pentru drumurile judetene, de catre Regia Autonoma Judeteana de Drumuri si Poduri Constanta, in urmatoarea componenta:

Presedinte:       Diane Vancea – vicepresedinte C.J.C.

Membrii:           Tudor Voineagu – consilier judetean                  

                        Constantin Vladuca – sef birou A.I.T.R.

                        Dumitra Pascu – consilier birou licitatii

                        Mihaela Boaca – consilier juridic birou juridic contencios.

Art.6 – Se aproba atribuirea contractului de achizitie publica servicii de proiectare „Reabilitare pod drum judetean DJ 223 – km 72+167” prin procedura cerere de oferte si constituirea comisiei de evaluare a ofertelor, in urmatoarea componenta:

Presedinte:       George Vilcu – director DUATTI

Membrii:           Tudorel Chesoiu – consilier judetean                 

                        Stefan Parcalabu – sef birou juridic contencios

                        Mihaela Lungu – sef birou licitatii 

                        Vasile Lupei – consilier birou A.I.T.R.

Art.7 - Directia de Administratie Publica Locala va comunica prezenta hotarare factorilor interesati, in vederea aducerii la indeplinire.

 

Constanta 19 martie 2003

PRESEDINTE,

Stelian Dutu

SECRETAR GENERAL,

Mariana Belu